Montse Roldós Segarra

Montse Roldós  (Premià de mar, Barcelona, 1960).   Artista gràfica, pintora i il·lustradora.

Llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona. La seva obra s’ha exposat a diversos paisos: Espanya, França, Holanda, Alemanya i Regne Unit.

El 2008 rep el 1er premi de les Arts Visuals de La Casa Elizalde a Barcelona amb l’exposició “En trànsit de l’objecte a l’espai” .

Ha realitzat i realitza  il·lustracions en diferents publicacions i també projectes gràfics i pàgines web per diferents agències, empreses i revistes.

La seva obra està inspirada en les coses i la poètica de lo domèstic. En la frontera entre lo quotidià i lo poètic és on habiten els objectes, arquetips i esquematitzacions que composen el seu univers pictòric.

¨Son les coses i els objectes que des de el passat i la seva memòria construeixen el present en el que vivim i ens transporten als nostres paisatges més íntims … un paper tenyit, unes lletres, una joguina, una atmosfera, una nevera, …”

Treball realitzat sobre paper o fusta, incorporant el collage, pigments, barnissos, acrílics, ..  “Treballo en evolució permanent i sempre buscant la capacitat de conectar amb el subconscient (o  preconscient) i lograr que la acció pictòrica sigui espontània i directa.”